only hope.


Så hur gick den där intervjun?
Jo tack, den gick fint! Det är vad jag tror iallafall. Hon avslöjade inte så mycket om resultatet, utan sa bara att hon hör av sig torsdag senast fredag om jag fick jobbet eller inte. Så kära läsare, håll tummarna för mig nu - det är precis det här jag behöver.

Något mer jag behöver är en skön sovmorgon imorgon, vilket jag också har. #score. Pappa kör in mig till skolan till 12 och där väntar 2 lektioner. Efter skolan följer min älskling med mig hem. Blir nog perfa! 

Gjorde nyss lite situps och övningar på våran nya pilatesboll. Bra skönt! Pappa är seg med att fixa mitt gymkort, så får göra vad jag kan här hemma tills det är fixat. Men nu, nu ska jag titta på Vänner. 







Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: