spread a little light.



 
Kom hem för ungefär en timme sedan, från Cornelia där jag som sagt spenderade natten. Kvällen igår blev en misslyckad filmkväll med tanke på att vi inte ens såg klart filmen, men vi hade det sjukt mysigt ändå och det är jag glad över. Då jag och Cornelia kom hem fick vi världens sockersug och gjorde en kladdkaka mitt i natten. Sååå värt, och såååå gott!

Nu sitter jag och väntar på Andreas som ska spendera kvällen/natten här. Får se vad vi hittar på. Imorgon fyller min fina pappa år också, så blir till att fira honom hela dagen. De va nog allt för mig.
Eller juste! Har fått en ny detalj i mitt rum. En pedistal, ett fat med doftande saker och ett ljus uppepå. Passar skitbra i rummet och jag är jättenöjd. Supermysigt! Vet att mina väggar är extremt tomma, men det blir det snart ändring på. Det var nog allt för mig, vi hörs.
 






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: