stormy weather.



Jo men jag klev nog upp tidigt och tog en promenad med pappa imorse. Fast nej.
Här har det blåst och stormat hela natten och dagen, så var inte så sugen på det då jag vaknade. Så låg kvar och sov till halv 3 istället haha. Vet inte heller om Andreas tänker ta sig hit och spendera kvällen/natten här, eftersom han är sämst i världen på att bestämma sig. Så vet inte riktigt planerna för ikväll heller!

Menmen, det får bli som de blir. Hoppas ni får en fin kväll iallafall, puss.





Ellinor
03 Januari, 2013 - 18:10 / BLOGG: http://ellinorakerberg.devote.se

haha, nästan tur för mig. Dina dagar lät så fina så mådde nästan lite dåligt för att jag inte gjorde någonting. Ha en bra kväll, sakar dig!


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: