suddenly i see.


Fortsätter min throwback-tuesday och tittar igenom lite bilder från året som gått. Tycker nämligen det är dax för mig att få upp lite tavlor på mina väggar. Måste därför välja ut vilka bilder jag vill ha utskrivna, så det är lite bilder att gå igenom. Dock har familjens externa hårddisk - som typ 20 000 av mina bilder ligger på - kraschat, så har inte så himla mycket bilder kvar. Får se om storasysters tekniska pojkvän kanske fixar hårddisken så jag får tillbaka alla bilderna, skulle göra mig så himla glad! 

- Nu tänker jag iallafall ta mig en dusch sen titta på min serie tills jag somnar. Imorgon blir det skola med helt okej lektioner. Mediakommunikation, filminspelning och matte. Ska jag nog klara av. Vi hörs, xx.






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: