torsdag.

Okej, så dagen igår blev inte alls som tänkt. Fick tillbaka huvudvärken som jag antog så jag gick ifrån skolan efter lunch, och tog 11.45 bussen hem till Andreas som var hemma från skolan. Var sedan hos honom resten av dagen. Sov litegrann, myste och tittade på film i 5 minuter tills jag somnade igen hehe. Förlåt älskling<3. Åkte iallafall hem vid 6 tiden och hann inte göra speciellt mycket hemma innan jag somnade vid halv 7. Det roliga är att jag var så trött så jag sov från då till kl 5 imorse. Bra skönt!

Nu sitter jag i skolan, tror att älskling är hemma idag också vilket betyder att jag får åka buss hem ensam sen isåfall. Menmen, lunch snart sen två lektioner kvar. Ska nog klara det! Sen får vi se om jag kan låta bli att somna då jag kommer hem. Vi hörs, puss






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: