"vill dit palmerna bor"


Fredag, älskade fredag. Måste säga att det verkligen suger att det snöar ute och marken åter igen är vit. Vill inte ha vinter längre. Vill ha sommar, sol och värme. Nununu! Men den som väntar på något gott..

Sitter i skolan just nu, och har en kvarts rast från Digitalskapande. Vi kikar på stopmotion-filmer, och har som grupp-projekt i några veckor att göra en egen stopmotion film. Idag ska vi gå igenom programmet vi ska göra dom i och sånt. Ska faktiskt bli kul att göra något man aldrig gjort förut och lära sig allt från grunden. Spännande! 

För övrigt så går jag ut och lämnar lite mer CVn efter skolan med min syster. Sen åker jag antingen hem till min fina pojkvän eller hem. Han mår inte så bra idag stackarn, så får se hur det blir. Men vi hörs senare skulle jag tro, ha en fortsatt fin fredag!






Hanna
11 Januari, 2013 - 10:00 / BLOGG: http://hannabroman.devote.se

fin blogg :)

Svar: tack ska du ha! :)
Stephanie Nyberg


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: