WELCOME 2013.




 
Så 2013 nu då. Året vi egentligen inte skulle få inleda på grund av jordens undergång.
Så jag ser detta året som ett mirakel, woopwoop. 
 

Hur blev mitt nyår egentligen då? Slog det förra årets nyår? 
Mitt nyår var helt okej. Var ordentligt less i början på kvällen då mycket inte gick som jag ville. Jag firade inte nyår med mina tjejer som förra året, jag åt ingen lyxig "nyårsmiddag", jag kunde inte fira med min pojkvän och dessutom regnade det utomhus. Men allting löste sig ändå, och jag hade en väldigt kul kväll/natt med Cajsa, Johanna, Frida , Viktor, Simon och några tomtar till. Vi fick uppleva en hel del under natten, som jag kommer skratta åt resten av året, haha. Vid kvart i 4 på morgonen var jag hemma hos min Älskling som jag fick sova bredvid resten av natten. Så var nog faktiskt lyckligare detta nyår än det förra, om man nu ska jämföra. 

Förhoppningarna för detta året då? 
Jo, jag förväntar mig ett kanonår, men vill inte heller förvänta mig för mycket. Jag förväntar mig en underbar sommar med mina nära och kära, första sommaren i vårat strandhus kan inte bli annat än bra tror jag, kanske någon resa någonstans med någon som känner sig manad, Peace & Love-festivalen, vill få ett jobb så min inkomst ser bättre ut än vad den gjorde 2012, vill vara lika kär och lycklig som jag är nu och vill uppleva massa saker jag inte upplevt förut. Känns rätt skönt att det är ett nytt år så man faktiskt kan ta tag i allting och göra skillnad. Ska börja träna som sjutton igen också! 2013, här kommer jag!

Nyårslöften? 
Ska skärpa mig och börja fota mer än vad jag gör nu. Verkligen försöka utvecklas och ta med mig kameran nästan överallt. Ska dessutom börja gymma mer, försöka iallafall. Ska ta vara på dagarna, tänka en extra gång innan jag gör/säger någonting och uppskatta min underbara familj mera. Detta ska jag nog klara.

- gott nytt 2013 på er, ha en bra fortsättning nu också! don't worry be happy, carpe diem och hakuna matata!






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: