du är den finaste jag vet





Har haft fullt upp med att njuta av det fina vädret så bloggen har hamnat lite på sidan så att säga - men så blir det väl för dom flesta under sommaren. Har haft det underbart sen senast iallafall, ska slänga ihop en kort sammanfattning på vad jag har haft för mig sen sist tänkte jag!

I lördags åkte jag tillsammans med Andreas och hans familj till stranden där vi stannade till 5 tiden, strax efter det blev vi hämtade av min padre för att handla lite - jag och Andreas hade nämligen jobbet att laga mat denna kvällen. Vi har en slags "mat-tävling" här hemma, vi är 3 lag och varannan gång drar man en lapp där det står ett land - sedan ska man helt enkelt laga en förrätt/huvudrätt/efterrätt från det landet och resterande lag ska gissa vilket land det är. Skitkul! Vi fick Argentina som var mindre kul då dom har sämsta matkulturen där. Men vi lyckades jättebra ändå och alla tyckte maten var utsökt. 5/5! Efter en god middag blev det kvällsdopp för mig och Älskling, mamma agerade smygfotograf under tiden och titta så fina bilder det blev!

Idag sov vi ut, åt frukost utomhus, spelade flera omgångar kort och badade lite innan Andreas skulle bege sig hemåt. Om en stund kommer syster hem från jobbet då blir det lite körsbärspaj med vaniljsås som jag och Richard precis gjorde! Sen måste jag sova med tanken att jag ska upp klockan 7 imorgon och jobba i 8 timmar. Får se om det blir så med tanke på huvudvärken jag haft hela dagen. Döda mig. Vi hörs imorgon.
 






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: