duktigt


Var tvungen att åka ifrån Andreas redan vid 1 idag, så vi hann inte med mycket mer än att vakna och äta frukost tillsammans - han skulle in till stan för några ärenden så jag fick dra hemåt helt enkelt. Men sen jag kom hem har jag fått massa gjort faktiskt! Har möblerat om i rummet, tagit in en ny möbel och flyttat runt tavlorna på väggen litegrann. 

Brukar alltid sitta i sängen när jag sitter vid min laptop, men brukar bli så obekvämt efter ett tag så kände att jag behövde ett skrivbord (läs datorbord) där jag även kan koppla min laptop till en stor skärm för att kolla på film osv. Bordet står precis vid fönstret så kan se ut över havet samtidigt som jag bloggar till och med ;) Ska fixa någon bild så småningom! Är jättenöjd med resultatet så nu ska jag faktiskt lägga mig i sängen och kika på One Tree Hill hehe. Blir bara hemma ikväll så vi hörs nog mer senare, ciao!






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: