känn ingen sorg.

 
Såhär såg jag ut idag. Matchade min nya kjol till ett gammalt spetslinne och ett par cykelbyxor - och givetvis halsbandet från Ur&Penn jag köpte förra veckan! 

För er som älskar Håkan Hellström - ni måste se filmen. Åhh vad bra den var! Aldrig varit ett jättestort fan av Håkan, men nu kan jag inte annat än älska honom. Filmen började knäppt, men var så underbar rakt igenom efter det. När filmen var slut torkade vi tårarna och sjöng på Valborg som spelades till eftertexterna. Vill bara se den igen. Åh, tack för ikväll Louise! 

Efter lite krångel med bussen är jag nu hemma hos Andreas (eller ja, varit det 1 ½ timme åtminstone). Har precis tryckt i mig lite överbliven mat och nu ska jag göra mig redo för att sova. Imorgon väntar en ny dag med massa roligheter hihi. Hoppas ni sover gott, xx








Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: