red berries







Har jag nämnt att vi har ett stort körsbärsträd precis utanför mitt fönster med världens godaste körsbär? Idag fyllde vi tre hinkar med dessa körsbär, samt en hink med lite vinbär. Så gott! Får se vad vi hittar på med allting!

Men har faktiskt gjort mer än att plocka massa bär idag! Har badat tre gånger med mamma och pappa och solat i trädgården sen klockan 12. Så nu måste jag duscha av mig all sololja och saltvattnet innan jag åker till Andreas och sen vidare in till stan. Ska på bio ikväll nämligen, med min fina vän Louise för att se "Känn Ingen Sorg". Hört att den ska vara skitbra, så jag hoppas på det helt enkelt! Den ska vara slut vid 11 tiden så efter det sover jag hos pojken min igen. Ska bli en mysig fredag det här. Hoppas ni får det lika bra! puss
 






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: