saknar honom.



Att man kan vara så beroende av en persons närhet är rätt sjukt ändå. Har bara gått 3 dagar sedan jag träffade Andreas och jag saknar honom jättemycket - hans famn, hans pussar och sättet han ser mig på.

Imorgon får jag iallafall pussa på han lite. Vi ska äta på Åsa Glasscafé alla tre, sen följer han med hem och äter middag här och stannar tills sent. Ska bli mysigt! Något mindre bra är att imorgon är sista kvällen här för Jasmine, för på fredag åker hon uppåt i landet igen. Det värsta är att vi inte vet när vi träffas nästa gång.. förmodligen nästa sommar. Usch, så jobbigt att säga hejdå till människor man vill ha i sin närhet hela tiden. 

Men nog om det! Nu ska jag se på One Tree Hill medan Jasmine försöker somna. Vi hörs mer imorgon, ciao!
 






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: