syster

 
Finaste syster på hennes studentdag, Nikon D60 + NIKKOR 18-105mm F/7,1

Jag hoppas verkligen att juli-månad kan ge lite sol till Sverige, och värme speciellt. Det behövs verkligen om man ska få den där riktiga sommarkänslan! Idag däremot regnar det och blåser, men tänker njuta av det på bästa sätt hela kvällen! Åkte hem till Älskling vid halv 2 och var där till 4, var så värt att få pussa på han ett par timmar innan jag for vidare in till stan där jag befinner mig nu. 

Jag och syster ska laga middag ihop ikväll, kika på Eva & Adam och köra ett kvällspass på Nordic Wellness när vi får energi till det. Ska bli en riktigt mysig kväll! Stannar över natten också eftersom det blir jobb 11-15 imorgon 5 minuter härifrån, gogo! - ha en fin kväll!





Var jobbar du någonstans? :)


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: