VICTORIA'S SECRET-EVENT


En fin vän ville att jag skulle meddela mina kära läsare om ett grymt event på torsdag - so here we go!


Nu på torsdag kl 17.00-20.00 är det här VS-eventet i Åsa i Löftadalens folkhögskola (karta finns dit). Där kan du fynda en massa prylar från Victoria's Secret, den chansen får man verkligen inte varje dag! För att komma in måste man kommentera med sitt namn i eventet på Facebook, (det gör du här). Alla är välkomna! :)






Jag har länge tänkt på vilken body mist från vs jag ska köpa, men jag vet verkligen inte.. Har du något förslag?

Svar: Jag har ärligt talat inte någon favorit, tycker alla luktar extremt gott så det blir nog ett bra köp oavsett! :)
Stephanie Nyberg


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: