äntligen.





Bilder från en av kvällarna i Malta. Åh vad jag längtar tillbaka.

Aldrig varit så lycklig så tidigt på morgonen som när jag träffade älskling halv 5 imorse. Åh, det kändes verkligen som att vi varit ifrån varandra i en evighet. Att få somna i hans famn när han höll om mig var det bästa på länge. Det var väl den tanken som fick den sjukt långa resan hem att se lite ljusare ut. 

12 timmar tog alltså resan från Sundsvalls centralstation till bussterminalen i Göteborg. 16.00-04.00. Resan som skulle ta 7 ½ timmar. Vi fick ta ett tåg till Linköping och buss därifrån till Göteborg istället för ett direkt-tåg till Göteborg. Man var arg där ett tag, frustrerad och less på att åka tåg och buss. Men vi kom fram tillslut! Fick sova ut rejält hemma hos Andreas och fick pussa på han hela dagen. Vi hann också med att se på lite Revenge, äta glass och spela basket innan det var dax att åka hem för min del. Åh va bra du är älskling. Dessvärre åker han till Stockholm imorgon, så jag blir ensam fram tills på fredag.. Men får göra det bästa av situationen, för jag vet att jag får pussa på han så fort han kommer hem igen hihi. 

Nu ska jag bädda ner mig, sätta på ett avsnitt One Tree Hill, sova ut imorgon och jobba från 14-18 om vädret tillåter. Sov gott!
 






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: