BRÄNNBOLL



Bra skön dag måste jag säga! Brännbollen var rolig, man fick sig några skratt och det var härligt att vara ute istället för att sitta inne i skolan på någon onödig lektion. Dock förlorade vi brännbollen, alla matcher hehe.. men skyller fortfarande på att vi bara var typ 8 i vårat lag och dessutom gick vissa hem efter första matchen. Men lärarna hjälpte oss och det gick väl hyfsat bra ändå! Grattis till SPK10 som vann för andra året irad, vi lät er vinna - lovar!

Efter alla matcher gick jag till Kungsmässan med älskling och Robin. Åt lite glass sen kollade jag och Andreas på skor till studenten. Och det gick bra! Nu är jag hemma och ska försöka pusha på pappa att börja med middagen. Syster har finbesök från Sundsvall här idag, så det blir självklart grill i det fina vädret!
Lägger upp Malta-bilder senare som lovat. xx







Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: