DAY THREE IN MALTA.

Tredje dagen i Malta sov vi ut, och åkte sedan in till huvudstaden för att äta lunch! Var en riktigt mysig stad med massa coola byggnader, men dock blåste det upp till storm när vi var där inne så det blev ingen lång visit. Men god lunch fick vi! En varsin kyckling-wrap med majonnäs (som jag btw lärde mig äta i Malta hehe).

Sedan tog vi bussen hem, gick runt lite i området och lagade middag hemma på hotellet. Chicken Nuggets från Burger King och snabbmakaroner som vi packat med oss från Sverige - budgetmat men supergott! Mer än så kommer jag inte ihåg för tillfället, kan bero på att klockan snart är 2 och dagen har varit jättelång idag. Så det får räcka!

Ska pussa på min pojkvän tills vi somnar nu, grattis till oss som firar 9 månader idag dessutom. Lägger upp bilder imorgon från dagen! ciao
































Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: