GRATTIS BROR.


Jag, syster och bror på systers student!

Blev som sagt jobb igår fram till klockan 6, gick sedan till Hemmakväll och köpte lite välförtjänt godis till mig och Älskling. Tog bussen hem till honom, åt en jättegod middag med hans föräldrar, spelade lite basket sedan kollade vi på Revenge och Jack the Giant Slayer tills jag somnade hehe.

Idag mina vänner fyller min fina bror hela 27 år! Det ska såklart firas, så hela familjen ska åka hem till honom i Göteborg idag och fira med lite fika bland annat. Ska bli mysigt! Efter det får jag skjuts hem till bästa Louise där vi gör oss ordning för att dra iväg till Jim och partaja med underbara människor. Jim fyllde år i onsdags så vi ska helt enkelt fira honom, lär bli skitkul! Så vi får se när jag kan uppdatera er igen, men troligen imorgon peeps! Ha en underbar lördag iallafall, ciao!






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: