jag hade iallafall kul!



Blev en rätt lyckad kväll igår måste jag säga. Började hemma hos bror med massa gofika, var riktigt kul att få träffa honom och hans flickvän Fanny och få se deras nya lägenhet! Supermysigt var det! 

Efter bara en timme var vi tvugna att dra oss för att jag skulle hinna hem till Lollo innan festen. Där gjorde jag snabbt iordning mig sedan blev vi upphämtade och åkte runt i bilen och förtröjde tiden innan vi tillslut åkte hem till Jim. Var väldigt kul att träffa alla måste jag säga, jag hade iallafall kul! Blev dock en tidig kväll så redan vid 1 åkte vi hem till Louise igen - men vi somnade inte förrän vid 4 efter en hel del snack. Men jag tackar för det! 

Idag är jag supertrött, har ont i huvudet och är bara allmänt seg. Så tänkte vila mig en stund nu och kanske kolla på One Tree Hill innan Andreas kommer hit om ett par timmar. Vi hörs!






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: