min midsommar i bilder.

Vi satte blommor i våra hår, åt jordgubbar i mängder, såg på när barnen dansade runt midsommarstången, trotsade vädret och åt midsommarmaten i trädgården i samma veva som vi fick plocka in allting för att det började ösa ner regn. Jag spenderade större tiden av kvällen med Emma - vi spelade kort, snackade skit och drack goda drycker. Vid halv 9 kom min kärlek hem till oss och det blev en omgång kubb med gamlingarna i solskenet som kom fram tillslut! 

Efter det sattes grillen igång och vi blev åter igen proppmätta, trots det åt vi cheesecake några timmar senare innan Andreas, hans familj och jag tog bussen till Åsa. Min midsommar bjöd alltså på härligt sällskap, sjukt god mat, extrem värme och massa kärlek. Jag var lycklig den dagen helt enkelt. 

















 






 
 

 
 






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: