MYSDAG.



Jobb, Revenge, Åsa Glass Café, strandpromenad, kebab och bio är vad min lördag har bestått av. Seg i början med tanke på jobbet, men sen flöt dagen på bra när jag fick träffa älskling och kolla lite Revenge till att börja med. 

Efter bion drog vi hem till mig där vi befinner oss nu, ska kika på Revenge åter igen sedan lär vi somna. Bion var förresten skitbra! Vi såg Baksmällan Part III, inte alls lika bra som dom andra två filmerna då de inte alls handlade om en bakfylla men den var riktigt rolig ändå - och sevärd givetvis! Mer än så har jag inte på hjärtat för tillfället, imorgon ska vi sova ut för en gångs skull och vi har inga planer alls för dagen. Vi tar det som det kommer helt enkelt! Och sover eventuellt hos älskling imorgon, we'll see. Godnatt på er!






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: