STUDENTFIRANDE 1 & 2

Det började med utspring numero 1, på Ljud & Bildskolan där allra finaste pojkvännen sprang ut vid 12-tiden, och givetvis resten av LBS's tredjeårselever. Trots att jag inte hann lära känna många av dom kommer det bli sjukt tomt efter sommaren när dom inte kommer vara kvar. Sorgligt men sant. 

Bilder från studentmottagningen får ni en annan dag, för nu måste jag packa!






Andreas syster Emma, studenten han själv, Andreas flickvän lilla jag hehe & Andreas mamma Maria!







Andreas och Robin, så stiliga!

 

Andreas och Jesper på flaket!


Och där åkte han iväg, min fina pojkvän.


UTSPRING NUMERO 2 - Elof Lindälvs gymnasium.
Grät när Daniellas klass sprang ut, kan inte förstå att hon har tagit studenten. SJUKT.






Hanna, jag, Daniella och Michael - syskonskaran á la Nyberg. 



Jag och studenten! / Studentens fina pojkvän och hon själv!


Daniellas bästa killkompis Jocke Blom från Sundsvall var och såg utspringet, lycka för Daniella! 














Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: