WE'RE PLAYING BASKETBALL.





Har haft en riktigt härlig helg med min älskling! Är så svårt att vara ifrån honom nu efter Malta-resan då vi spenderade 24 timmar om dygnet i en vecka med varandra. Så när vi väl är tillsammans är jag världens lyckligaste.

Igår till exempel var vi på lekplatsen och spelade lite basket, tills småttingarna stal han ifrån mig och lekte massa lekar med honom. Så gulligt! Värmer i hjärtat när man ser han komma så bra överens med småbarn, min framtida man hehe.

Efter det åt vi iallafall tacos, sen tog vi bussen till Fjärås och träffade Jim och Adam en stund. Var så kul att älskling fick ta del av vad vi brukar göra i Fjärås på sommartid - Vara vid Bräckaskolan och gunga, klättra på tak och sparka iväg massa bollar. Tessan och Erika kom även förbi ett tag, supertrevligt! Därefter åkte vi hem igen, la oss i sängen och kollade på "The Host" som btw är bästa filmen jag sett på länge. Idag sov vi ut, såg på Revenge, åt glass och sedan åkte jag hem. 

Nu ska jag redigera lite mer Maltabilder innan jag måste lämna tillbaka skoldatorn över sommaren. Sen lär jag somna fort, varit så seg hela dagen! Men nu taggar vi dom två sista skoldagarna (för min del), innan sommarlovet! xx






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: