YUMMIE


Nu släcker jag äntligen ner, kryper under mitt goa duntäcke och sätter på ett avsnitt av One Tree Hill i hopp om att somna så fort det är slut. Varit en lång dag idag känns det som, men fått mycket gjort! Packade precis klart väskan, till viss del iallafall. Är en hel del produkter som ska ner innan jag kan dra igen dragkedjan! Men är i stort sett klar iallafall, det är huvudsaken :)

Fick hur som helst en gudomlig middag idag, vilket jag tackar padre för som vanligt! Blev Pasta Carbonara på ett annorlunda vis - penne pasta i vitsås, knaperstekt bakon och en ägg-gula på sidan om att hälla ovanpå. Låter kanske vidrigt, men tro mig det är supergott! Speciellt pappas variant ovan. Dessutom ser det ju jättesmarrigt ut när han lägger upp det såhär fint.

Imorgon blir det en snabb visit till stan för att köpa lite grejer inför resan, sen kommer älskling hit en stund innan Louise kommer hit på kvällen. Det är ju nämligen just Louise jag ska resa med på onsdag så hon ska sova här imorgon! Åh vi är så taggade, trots att vi inte ska resa så långt haha. Men godnatt på er, mer update får ni imorgon!






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: