"det kommer aldrig vara över för mig"

Osminkad och självtorkat hår - men jag hoppas ni tycker om mig ändå hehe

Min studiedag spenderades på bästa sätt, men dock gick den alldeles för fort. Min fina kom hit strax innan 2. Vi myste, låg och pratade, åt kladdkaka, kollade på film och åt middag. Nu var det 40 minuter sen han åkte men jag kan fortfarande känna hans doft i mitt rum, i.love.it. Imorgon är det skola igen, känns så onödigt med en skoldag sen är vi lediga igen. Menmen! Ska dra mig till gymmet då iallafall, det behövs efter all kladdkaka jag tryckt i mig haha. Nu ska jag leta upp någon bra film att kika på, är så trött redan och har huvudvärk av någon anledning.. Tjingeling!





» Fotograf Sandra Fors
14 Mars, 2013 - 20:43 / BLOGG: http://sandrafors.se

DU DIN JÄVEL! DU SA ATT KLADDKAKAN VAR SLUT! NU FÅR DU BAKA EN NY TILL MIG FÖR ATT DU LJÖG!!! :'C

» Fotograf Sandra Fors
14 Mars, 2013 - 20:43 / BLOGG: http://sandrafors.se

DU DIN JÄVEL! DU SA ATT KLADDKAKAN VAR SLUT! NU FÅR DU BAKA EN NY TILL MIG FÖR ATT DU LJÖG!!! :'C

Maria
14 Mars, 2013 - 20:43 / BLOGG: http://marialala.blogg.se

Men bajs vad fint hår du har!!!!!!!!111

Svar: hihi tack sötan! men ditt hår är att döda för!
Stephanie Nyberg

Konstig fråga kanske, men ja, typ vart bor du? Bor du i frillesås? För en tjej tipsade om din blogg så jag gick in på den och jag känner igen dig från någonstans och så såg jag skolan jag går på (frillesåsskolan) på en bild så ja, haha. xd


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: