perfect two.

Kan beskriva våran halvårs-dag med ett ord. - Perfekt. Från början till slut. Vi åt supergod mat på Tio Pepe's, satt och pratade tills vi tog bussen tillsammans hem till mig. Myste i flera timmar, överraskade honom sedan med frukt och smält choklad till efterrät. Sen somnade jag i hans famn till Da Vinci koden. P.e.r.f.e.k.t. Du förstår inte hur mycket du betyder för mig älskling! ♥

Idag stannade han kvar till 6 tiden ungefär, då började jag röja upp på mitt rum tills mina favorit tjejer kom hit vid halv 8. Blev en mello-kväll även den här gången. Helt hysteriskt! Haha. Sen blev det tjejsnack i några timmar på mitt rum tills dom allihopa åkte hem. Otroligt mysig lördag måste jag säga. Den här helgen leverar verkligen. Imorgon ska jag ge mig själv en rejäl sovmorgon och bara slappa. Nu: Vänner tills jag somnar, ciao!

 






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: