svartvitt.


Äntligen hemma och tillbaka under täcket! Varit en hyffsat lugn dag men den har varit seg. Har gäspat minst 50 gånger idag tror jag, varit så himla trött. Snöat hela dagen har det gjort också. Men en av alla fördelar med att bo vid havet (den meningen har ni hört innan haha!) är att det är mildare väder här. Så snön har inte ens lagt sig på marken, om man jämför med i Fjärås cirka en kvart härifrån där det nästan är 20 cm snö! Älskar att bo så nära havet. Annars då? Min pojke skulle komma hit och sova inatt eftersom vi har studiedag imorgon, men han har varit sjuk hela veckan så det blev ändrade planer. Får träffa han imorgon iallafall då han kommer hit, längtar som en tok. ♥

- Nu ska jag se på Peter Pan och vila litegrann. Sen ska jag baka kladdkaka, nyttigt va? Nej inte alls, men supergott! Hehe, man får unna sig ibland.






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: