TACO-KVÄLL.



Vuxenpoäng åt mig som lagade maten idag! Inte mycket att laga iochförsig hehe. Skärde upp massa grönsaker, gjorde guacamole och stekte köttfärs iallafall. Och riktigt gott blev det! Får höra ofta av folk som ätit tacos hos familjen Nyberg att vi har extremt mycket på våra tacosar. Men det är så det ska va, det har jag växt upp med. Sallad, gurka, rivna morötter, ägg, ananas, paprika, lök och massa sås. Yummie. För övrigt är det bara 2 DAGAR tills min storasyster kommer hem från Karibien efter en månad. Ni förstår inte hur tom jag har kännt mig utan henne denna månaden. Är så glad att det bara är några dagar kvar, åh vad jag längtar efter hennes kramar! 

- nu ska jag se klart på 8 Mile som jag började på igår, sen kanske se klart på Vänner som jag bara har ett halvt avsnitt kvar på. Hatar att avsluta serier så drar alltid ut på det haha :(





Ebba
16 Mars, 2013 - 21:05 / BLOGG: http://rasley.blogg.se

Taacooos är ju bara det bästa som finns! Jätte gott'
Fin blogg, kika gärna in på vår!


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: