Värsta jag varit med om..

jag älskar dig min fina

Har ni saknat mig? Aw, har saknat er också! Vill ni veta varför jag inte har bloggat på typ 40 timmar? Well, here's why..


Ska inte gå in på detaljer men hade jätteont i magen igår-morse, trodde det bara var vanlig "magvärk" så att säga. Några timmar senare mådde jag sämre än någonsin. Aldrig varit såhär sjuk i hela mitt liv, sååå vidrigt! Nu har jag inte ätit på snart 30 timmar, det enda som håller mig vaken är avslagen Cola och One Tree Hill. Och jag orkar verkligen ingenting, endast legat i sängen dessa 40 timmar. Någon som vill byta plats så hojta! Men detta är alltså varför jag inte har bloggat, har inte haft något att skriva om och har inte haft någon ork överhuvudtaget. Nu mår jag lite bättre iallafall, druckit snart en liter Cola och sett klart två skivor av One Tree Hill.

"Orkar inte mer", var tre ord jag sa gång på gång igårkväll, för det gör jag verkligen inte. Vill vara frisk, träffa min prins och spendera tid med min syster som äntligen är hemma, hatar detta!






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: