2 MAJ.






Bilderna ovan är från när vi fotade i söndags, så nöjd över dom hihi.

8 månader firade vi igår som sagt. 8 hela månader. 243 dagar. Och jag blir bara mer och mer kär hela tiden.

Hur som helst, vi firade det med att äta kebabtallrik (romantiskt va?), gå på bio och mysa massor väl hemma igen. Filmen vi såg var "Studentfesten", väldigt rolig film faktiskt. Och den fick mig att längta till studenten själv, bara sisådär två år kvar nu! Tagga woho

Eftersom filmen slutade senare än den skulle så hann vi inte med 20.45 bussen hem, utan fick vänta en timme på nästa. Vilket resulterade att vi inte var hemma förrän strax efter 10. Så ja, det slutade med att jag sov över hos honom inatt igen. Att börja morgonen med att vakna bredvid någon man tycker så mycket om är så underbart! 

- Nu räknar jag ner minuterna till lunchen eftersom jag är så sjukt hungrig. Vi hörs senare igen angående kvällens planer!





ada
02 Maj, 2013 - 10:54 / BLOGG: http://www.nattstad.se/adajohansen

Fina foton och fin blogg ! :)

Svar: tack så mycket! :)
Stephanie Nyberg

Evahle.se - må bra bloggen
02 Maj, 2013 - 10:54 / BLOGG: http://evahle.se

Jättefina bilder. :)

Jag har nu en tävling där man kan vinna en valfri vara från evasunderklader.se. Delta gärna. :) Ber om ursäkt om du ej gillar sådana här kommentarer.

http://evahle.se/2013/april/tavling-valfri-vara-hos-evasunderkladerse-2.html


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: