amazing love



Är inte alls sugen på att stanna kvar 80 minuter extra för att göra ett prov idag, är så sjukt trött! Men har hört att man ska skriva om vad musik eller filmer har för påverkan på mitt och andras liv typ. Så kommer ju bli busenkelt! Kanske lika bra att stanna kvar medan det spöregnar ute och hoppas på sol när jag väl är klar. 

Blir iallafall inget partaj ikväll. Stannar hemma hos älskling istället och har lill-lördagsmys. Älskar att vi har 4 dagar ledigt! Behövs verkligen. Dock får jag bara 3 dagar ledigt eftersom jag ska jobba imorgon. 8-16. Men däremot har jag inte ens ångest över det med tanke på att jag försökt få jobb länge nu. Det här är bara något tillfälligt men ändå, lär tjäna ihop lite pengar iallafall! Så jag är nöjd. 

- Sitter för övrigt och redigerar lite bilder från min och älsklings fotodag, och även från helgen när jag fotade i solnedgången. Ni ska få se lite av det längre fram! Nu måste jag fortsätta, ha en fortsatt bra onsdag ♥

 










Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: