bara 6 dagar kvar




Skoltoalettens spegel ba :PpPp
 
Blev ett perfekt avslut på den här dagen. Fick pussa på min favorit i flera timmar innan han åkte hemåt. Gjorde dessutom klart en svenskauppgift också, men vi hade väldigt svårt för att sluta prata om våran resa om 6 DAGAR.

Nu när han har åkt funderar jag på att börja på min lista jag gör varje gång jag åker utomlands, eller någonstans överhuvudtaget under en längre tid. Skriver alltid en lista med allt jag ska ha med mig. Allt från hårspännen och tandkräm till kameraladdare och strumpor liksom. Så smart att göra så, då vet man att man inte glömmer något man verkligen behöver! Det är vad jag ska göra nu, sen blir det One Tree Hill tills jag somnar. Så himla trött trots sovmorgonen imorse, förstår inte.. Men vi hörs mer imorgon! ciao






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: