CITY LIFE





Godmorgon allihopan! Från att ha befunnit mig i Malta i 30 graders värme för bara 3 dagar sedan så är jag nu i Stockholm i regn och blåst. Men jag har det bra ändå! Igår var vi på restaurang och åt plankstek - så hemskt gott! - sen gick vi runt i stan litegranna innan vi åkte hem och såg på film tills vi somnade. 

Hanna är på jobbet just nu, så jag fick sova ut idag och äta frukost på egen hand. Nu tänkte jag ta mig en dusch och sen ta tunnelbanan till Globen City och shoppa litegrann. Därefter möter jag upp syster för lite mer shopping och därefter drar vi till konserten! Ska försöka hinna lägga upp bild på hur jag ser ut idag med, om jag får några bra bilder dvs. xx








Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: