dom vita gardinerna



Här får ni en liten smygtitt på en av förändringarna i mitt rum. Nämligen gardinerna. Det blev faktiskt en riktigt stor förändring när mamma hängde upp dom. Så mycket ljusare och inte lika tomt vid fönstret! Halleluja. Ska försöka ge er riktiga bilder på hela rummet så småningom, men är fortfarande lite småstökigt osv - så det får dröja lite till!

För övrigt har jag precis gjort klart det nästsista nationella provet, men det absolut sista nationella i engelska. Halleluja för det med! Det var svårt att hänga med på lyssna-delen pga min trötthet idag. Ville bara lägga huvudet på bänken och sova. Som Dennis bakom mig gjorde ett tag. Men provet gick bra ändå hoppas jag! För mig alltså.

• Nu har vi mediaproduktion och jag måste bli klar med min fotobok och reflektion. Sen ska jag ta mig sjutton hem och sova, sen plugga.. Hasta luego! 






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: