EXPO





Gick tidigare från skolan idag för jag hade huvudvärk bland annat, åt lite glass på McDonalds med Frida och Cajsa, sen var jag hos allra finaste syster några timmar. Fick vila där en stund för att sedan åka tillbaka till skolan för EXPO.

"Vad är Expo?" Tänker ni då, ja mina vänner.. Expo är en utställning min skola har en gång om året. Det här året fick vi i 1:an hänga upp varsin tavla, nästa år får vi hänga upp mer. Åkte dit med både mamma, pappa och syster som va nyfikna på allas bilder. Jag hängde iallafall upp tavlan längst upp till vänster på mig och Andreas - som jag förresten älskar hihi.

Efter det blev det storhandling på Ica Maxi, sen hem för lite grill i solnedgången. Nu sitter jag här och har en gnutta ångest över det nationella provet i engelska imorgon. Shit, nu måste jag sova. xx






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: