HEM LJUVA HEM.



Så trött, så solbränd, så lycklig, så kär och ett flertal upplevelser rikare. Mina vänner, jag är hemma! 
Bloggen har stått tom hela veckan, förutom när WiFi'et faktiskt samarbetade och kunde ladda upp en film från VideofyMe från en av våra kvällen på Malta. Halleluja!

HOW EVER, vi har haft det såååååååå bra hela veckan! En resa jag aldrig kommer glömma. Vi har bott på ett jättemysigt hotell i en typ av lägenhet med kök osv. Vi har haft gång avstånd till strand, affärer och till Paceville som är det största partystället på Malta som jag förstod det. Helt perfekt med andra ord! Kan skriva hela dagen om vad vi har gjort och hur vi har haft det men det tänker jag inte göra (hehe sorry), tänker istället redigera och gå igenom alla 1200 bilder jag tagit under resan och bjuda på några lite senare och en liten summering till några bilder. Lär lägga upp flera inlägg pga antalet bilder. 

At the moment är jag helt ensam hemma då föräldrarna skulle iväg på ett ärende en stund. Så jag får roa mig själv helt enkelt! Ska som sagt gå igenom lite bilder, sen måste jag börja packa igen. Den här tiden imorgon sitter jag på ett tåg liksom, måste förbereda mig lite hehe. Men vi hörs mer senare! Och puss på er alla som varit inne på bloggen trots tomheten, ni äger! CIAO






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: