in front of the sun





Konstiga drömmar. Hemsk huvudvärk. Fint väder. OTH. Nyduschad. 
Det är en resumé av min fredag hittills. Blev ingen skola pga migrän så missade även det nationella provet. Typiskt. Menmen, lika glad är jag ändå.

Har precis tagit mig en dusch för att sedan dra mig vidare hem till Inez där alla mina favoriter kommer vara. "Ett tips, ät inget på hela dagen, för ni fattar inte hur mycket ja kommer göda er" - skrev hon igår, så jag tvekar inte på att man kommer må gott ikväll! Ska försöka föreviga allting med min fina kamera också.

- Nu måste jag göra mig klar, vi hörs mer imorgon skulle jag tro. Fullt upp då men ska försöka klämma in ett inlägg! puss på er.






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: