LEVIS, JOBBIG START OCH GRATTIS.



Jeansjackan är en Levis-jacka från USA som är 18 år gammal. Älskar den verkligen! Kan inte förstå varför jag ratat den i så många år. Men nu har jag lagt beslag på den och pappa får köpa en ny hehe.
 
Hola! Överlevde ni denna måndagen efter fyra dagars ledighet? Gjorde jag iallafall, fast knappt.
Vädret har varit uselt, det har varit kallt och grått, Andreas är sjuk med bihålsinflamation (hellre nu än på resan) och sumpade därför planerna för idag. Dessutom har jag en massa uppgifter jag måste slutföra innan jag åker nästa vecka. Jobbig start på veckan? Ja lite faktiskt. 

Men för övrigt är jag glad. Det är ju bara 6 dagar kvar tills jag blir 17 så det är klart jag är glad! Har inte mycket mer att säga faktiskt, ville bara att ni skulle veta hur det ligger till för mig en dag som idag. Måste slänga in två grattis också! Till mina vännor Adam och Maurits som råkar fylla år på samma dag, vilket är idag. Så grattis till er pojkar! Vare sig ni läser det här eller inte har jag iallafall sagt grattis även här hehe. 

• Nu ska jag kolla på One Tree Hill och dö lite innan jag fortsätter med alla uppgifter jag har att göra. xx
 






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: