macro-blommor





Här har ni två av bilderna från förut. Trädet precis utanför mitt fönster som jag förut bara har fotat genom fönstret (t.ex dom här bilderna) gick jag fram till idag och tog en massa macrobilder när blommorna äntligen slagit ut. Så söta blommor! Jag som ville såga ner några grenar från det trädet för att det numera skymmer solnedgången, men får se hur det blir hehe.

Imorgon väntas som sagt sista skoldagen innan utlandsresan. Extremt skönt. Har dock några uppgifter kvar som jag måste göra, men hoppas på att få dom gjorda imorgon! Är helt slut efter den här dagen, man blir så utmattad när det är så väldans varmt. Så nu blir det One Tree Hill som vanligt sen lite kvällsfika. xx






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: