NOT COMPLAINING AT ALL




Och nu är jag påväg igen! Var uppe vid halv 11 och åt frukost med syster och Richard innan jag fick skynda till pendeln mot Göteborg. Fick vänta på centralen i 45 minuter ungefär, och nu sitter jag på tåget mot huvudstaden. Solen skiner och idag är det studentbal dessutom. Är så ledsen att jag missar den och inte får chansen att fota syster som ska göra iordning sig så fint. Menmen, man kan inte få allt! Får ju liksom åka till Stockholm och träffa min andra fina syster så ska inte klaga hihi. 

Allting rullar på så bra just nu. Om några timmar är jag i Stockholm, imorgonkväll står jag i Globen för första gången och lyssnar på Beyoncé, och om 7 dagar slutar jag första året på gymnasiet. Helt sjukt. 

Men mina vänner, nu måste jag plugga! Måste göra något vettigt efter en veckas slapp på Malta liksom. Har fotoboken och reflektion till den att göra. Men det är inga bekymmer, är typ 99% klar redan hehe. Men vi hörs! Ha en underbar tisdag, speciellt alla treor som ska på bal! ciao






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: