NU ÄR VI PÅVÄG



Förhoppningsvis iallafall.. Antar att vi har stressat ihjäl oss denna morgonen och säkert glömt hälften. Men om allt gick som de skulle så sitter vi på flygplanet när det här inlägget puplicerats. Och våran destination då? Jo mina vänner! Vi ska ta oss till den lilla ön i Medelhavet nedanför Italien. Nämligen Malta!

Bilderna ovan är delvis på hotellet (andra bilden längst upp & bilden längst ner i vänstra hörnet), och på staden vi ska bo i, Valetta. Ska bli så spännande då ingen i min eller Andreas familj har varit där, vi blir liksom först! Jag och Älskling är iallafall övertygade om att den här resan kommer bli supermysig. Har ingen dator med mig under resan, men förhoppningsvis finns det WiFi på något ställe där vi kan koppla upp oss och höra av oss till allihopa. 

Lovar er en hel del bilder när jag är hemma och har tid. När jag väl är hemma är det bara i ett dygn, sen åker jag iväg på nästa resa! Älskar livet just nu. Vi hörs!





Maja
23 Maj, 2013 - 12:00 / BLOGG: http://majauden.devote.se

Ha de så roligt! :D


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: