silhouette

Haft en helt underbar dag från början till slut. Kan ni tänka er? En måndag som varit helt felfri. 

Skolan flöt på, tog som bestämt en promenad till gymmet och tränade armar/rygg/mage. Mötte sen upp Andreas, Robin och Philip för att sola ett tag. Om någon bjuder säger man ju inte nej liksom hehe. Sedan blev det glass i dom 17 graderna dagen bjöd på i väntan på bussen. Åkte buss hem med min favoritkille, kom hem och hjälpte till med maten, fotade i finaste solnedgången på länge och en hysteriskt god middag på det! 

Bilderna blev jag faktiskt väldigt nöjd med. Väldigt många av dom också för den delen, vilket sällan händer. Men det var ju finaste solnedgången, och jag älskar verkligen siluett-bilder. Bjuder på tre av dom så länge, för nu måste jag sova. Några av dom ska jag använda i fotoboken hade jag tänkt. Blir väl fint? 

- Hörs mer imorgon då det väntas en HEL del om man säger så hehe..







Storasyster Daniella & hennes fina vän Linnea fick agera modeller.






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: