SLEEPYHEAD

 
Självporträtt från en av kvällarna i Malta

Är fortfarande lika solbränd och trött som jag var imorse. Har sovit ungefär 5 timmar sammanlagt sen igårkväll, så ja jag är helt slut för tillfället.

Men känner mig lite mer uppvilad efter att ha spenderat hela dagen hemma i Frillesås. Har grejat med bilder, packat, ätit god middag och visat lite bilder för mor och far. Supermysigt! Nu är jag i lägenheten hos syster där jag spenderar natten. Så kul att träffa henne innan jag åker vidare till nästa syster i Stockholm. Känner mig som en vante just nu, som bara flyger och far överallt. Men jag klagar inte! Ska bli riktigt kul att träffa Hanna och att få komma upp till huvudstaden för både konsert och lite shopping möjligtvis. Händer så roliga grejer hela tiden just nu, så kan inte va annat än lycklig! Och trött såklart, trött kan jag vara. 

Nu ska jag se på Harry Potter och vänta tills sis och Richard kommer hem. Ciao!






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: