tolfte maj.









Idag kan jag erkänna att jag blev bortskämd på IKEA. Fick en massa fina grejor till rummet som jag velat ha länge! Hyllor, lådor, gardiner, örngott och överkast. Efter dom hemgjorda grillade hamburgarna har vi engagerat oss i mitt rum i flera timmar. Två hyllor sitter på plats, gardinstänger och gardiner. Hur fint som helst blev det! Lite som fortfarande saknas, måste dessutom dammtorka, dammsuga och bädda sängen med allt det nya innan jag visar allt på bild. 

Innan vi åt middag precis när vi kom hem från IKEA sprang vi ner till hamnen och fotograferade litegranna. Blev väldigt nöjd över resultatet faktiskt. Imponerad över hur bra modeller mina föräldrar kan vara ;) Visar er fler bilder imorgon! Nu måste jag plocka ihop lite på rummet och göra mig klar för att sova. Imorgon påbörjas sista veckan i skolan innan sommarlovet, för nästa vecka väntas utlandsresa! (herregud) Godnatt på er.
 






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: