1 november.

 
en till bild från den här dagen.

Godmorgon! 

Har precis gjort mig klar för att om en kvart ta bussen in till stan och vidare hem till Sara. Vi ska bruncha ihop tillsammans med Louise, Inez och Julia vad jag vet än så länge. Ska bli riktigt mysigt! Och eftersom det är den 1 november idag så ska jag givetvis träffa min prins också, och fira dels att det är 14 månader men också en annan grej genom att gå på restaurang ihop. Så den här dagen ser väldigt lovande ut måste jag säga. Kameran följer faktiskt med till Sara också så får se om jag får några bilder att bjuda på! Vi hörs vilket som lite senare eller imorgonbitti - ha en underbar fredag ni med! xx
 






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: