att tänka framåt

Hoppas ni har haft en bra dag allesammans. Måndagar är tråkiga, sega och man är trött mest hela tiden men det är bara början på veckan och man har oftast en hel del att se fram emot. Vad jag har planerat so far är ett rejält pass imorgon på gymmet efter skolan, på onsdag blir det Hunger Games - Catching Fire på bio med min älskling och till helgen blir det en tripp till Nordstan för att se/lyssna på Idolerna samt en fotodag med Emma som det ser ut nu. Har en massa att se fram emot helt enkelt, precis så ska det vara för att man ska orka kliva upp varje dag. Underbart! 

Har suttit och läst lite bloggar en stund men nu ska jag dricka te och titta 90210 som jag faktiskt inte gjort på ett tag nu. Håll ut tills imorgon så får ni mer update. xx





Emma
19 November, 2013 - 21:42 / BLOGG: http://emmagrannfotografi.blogg.se

:)

Svar: :D
Stephanie Nyberg


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: