En bra början på november




Åh vad lyckat allting blev igår! Vääääldigt bra början på årets tråkigaste månad. Åt nästan ihjäl mig igår dessutom, hur underbart? Sara hade dukat upp med mat åt ett helt fotbollslag typ så det slutade med 5 väldigt mätta brudar! Är inte hemma än så slänger upp bilder lite senare eventuellt! Mötte senare upp älsklingen på stationen sen tog vi en promenad till Tio Pepes för att äta. Blev ännu mättare och herregud vad gott det var! Tack så mycket mitt hjärta. <3 

Just nu håller min fina om mig och sover som en stock.. ska försöka väcka honom snart så det blir något gjort idag! Halloween fest ikväll hos mig ju så har en massa att göra innan dess. Får se om jag hinner med ett inlägg senare, puss på er!






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: