Hunger Games ikväll!

Nikon D60 + Nikkor 50 mm F/1.8
 
Ojojoj vad trött jag var imorse och är fortfarande, somnade till på bussen dessutom! Vi slutar iallafall 2h tidigare idag vilket verkligen behövs. Då tar jag bussen hem till Andreas och somnar säkert till i någon timme innan vi åker in till stan igen för att gymma. Ikväll blir det bio som jag nämnt tidigare. Är extremt taggad! Har bestämt mig för att läsa alla böckerna innan nästa Hunger Games släpps på bio, får väl se hur det kommer gå hehe. Någon som har sett premiären inatt redan? Hoppas den är minst lika bra som ettan! Önskar er en fortsatt fin onsdag. 
 
 





Rebecca&Mathias
20 November, 2013 - 09:02 / BLOGG: http://twoplusone.se

Låter som en härlig dag! Ha en fortsatt fin Onsdag! :)

Svar: Verkligen! Tack detsamma :)
Stephanie Nyberg


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: