kvällens planer

Friday! 
Varit en riktigt lugn dag i skolan där vi bara gick igenom alla bedömningsuppgifter i foto. Min bild la jag upp för ett tag sedan, den hittar ni här! Fick sluta tidigare också och då tog jag mig hem till Andreas. Nu har jag iallafall gjort mig ordning för att åka in till stan igen och möta upp några fina vänner. Vi ska titta och lyssna på en vän vars band uppträder ikväll - ska bli skitkul! Återvänder sen hit till mitt hjärta och spenderar natten. En bra kväll i mina ögon! Får se om jag kan ta några halvbra Iphone-bilder hehe. Ha en fin kväll iallafall! xx

Kvällen igår blev också väldigt lyckad. Tacos framför filmen Elysium som var bättre än vad jag trodde. Supermysigt verkligen. Tack sis och pojkvän!





Carolina - Stall Assla
17 November, 2013 - 17:57 / BLOGG: http://asslatjejerna.se

Vad fin du är!!

Svar: Åh tack så mycket!
Stephanie Nyberg


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: