mjukstart


Varit en väldigt, väldigt lugn dag den här måndagen. Fick vakna bredvid Andreas vilket gjorde det ännu svårare att lämna sängen, men det gick tillslut. Tog sen en promenad från bussen till skolan med Linnéa och där väntade en historialektion. Vi slapp naturkunskapen idag (tack och lov för det!) så vi slutade redan efter första lektionen. Extremt skönt med en mjukstart efter lovet! Gick runt lite på Kungsmässan med Claudia och Linnéa när vi slutat, sedan tog jag bussen hem till min älskling där jag somnade gott bredvid honom i ett par timmar hehe. 

I denna stund är jag dock hemma och är proppmätt efter den goda middagen jag precis tryckt i mig. Ska sätta igång några avsnitt 90210 och hoppas på att somna tidigt så jag orkar med morgondagen. Imorgon blir det skola som vanligt sen ett rejält konditionspass på gymmet nämligen! Vi hörs.
 






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: